"/""" Caro's Kaartjes: Stampin' Up! - Gefeliciteerd, maak er een mooie dag van

Pagina's

16 februari 2018

Stampin' Up! - Gefeliciteerd, maak er een mooie dag van

www.carooskaartjes.blogspot.com

Hallo allemaal,

Afgelopen week heb ik iets nieuws uitgeprobeerd. Ik ben aan de slag gegaan met een stencil en zilver embossing pasta. Omdat ik nog niet veel ervaring heb met deze techniek besloot ik om eenvoudig te beginnen. Ik heb geprobeerd om een bloem te maken.

Het was eigenlijk niet zo moeilijk. Je moet alleen wel zorgen, dat je stencil goed op je papier blijft zitten en niet gaat verschuiven. En als je dan gesetteld bent, dan kun je lekker met de pasta gaan smeren. Het is net als boterhammen smeren...

Wel meteen even je paletmesje en je stencil schoonmaken met een doekje, zodat dit meteen weer klaar is voor een volgend gebruik. En dan even wachten tot het pasta droog is.

Met mijn eerste uitprobeersel heb ik meteen maar even een kaartje gemaakt.
Qua kleuren ben ik eens op een andere toer gegaan, want ik merk dat ik best vaak in dezelfde kleuren blijf hangen. Herken je dat?

Ik ben op zoek gegaan naar een frisse fleurige combinatie wat goed bij het zilver zou passen. Ik kwam uit bij Berry Burst (roodroze) en Marina Mist (mooi blauw). En ik moet zeggen het viel met niet tegen. Ik miste alleen nog iets....juist, een beetje bling! When in doubt add glitter, oftewel, bij twijfel voeg dan wat glitter toe! Dit vond ik in de glitter enamel shapes. 

Leuk weetje: ik heb al ongeveer 8 pakjes van die glitter enamel shapes verbruikt ....volgens mij vind ik ze wel erg fijn! :)

De stempelset Feesttaart lag nog op mijn tafel en dat kwam goed uit, want deze heeft mooie teksten voor felicitaties. Dit maakte het kaartje helemaal af.

Ik wens je nog een hele fijne vrijdag!
Bijna weekend....

Tot Stempels!


Voor bovenstaande creatie heb ik de volgende Stampin' Up!® producten gebruikt:



Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes.

Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel 
Klik op winkelknop in rechter zijbalk om meteen te kunnen shoppen
Betaling mogelijk met creditcard  
Vergeet niet om de host code te gebruiken - zie rechter zijbalk!

OF

Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen
om de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Een bestelling plaatsen kan wanneer het jou uitkomt.
Je hoeft niet persé op de verzamelbestelling te wachten.
Verzending bij bestellingen vanaf €60 = gratis.


Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: