"/""" Caro's Kaartjes: Scrap Sunday kerst layout

Pagina's

3 december 2017

Scrap Sunday kerst layout


Het is alweer zondag en dat betekent Scrap Sunday!

Deze keer heb ik een scraplayout gemaakt met het super leuke Be Merry Designer Series Paper.
In dit pakket met scrappapier zitten echt hele leuke patroontjes. Hiermee kon ik wel uit de voeten voor een scrap layout.

Voor deze layout heb ik gebruik gemaakt van de foto's van het Creative Weekend Herfst Editie, welke ik samen met Sandra en Danielle heb georganiseerd. Het was dolle pret zoals je wel aan de foto's kunt zien.

www.carooskaartjes.blogspot.com

Voor deze layout heb ik gebruik gemaakt van de foto's van het Creative Weekend Herfst Editie, welke ik samen met Sandra en Danielle heb georganiseerd. Het was dolle pret! In februari is er weer een Creative Weekend georganiseerd door de meiden van de OnLine Stampin' Party Facebookgroep
Mis het niet, want het beloven weer gezellige dagen te worden.

www.carooskaartjes.blogspot.com

Deze layout was één van de projecten van de Scrapworkshop, welke ik op 25 november jl. had georganiseerd met Leoni en Monique in De Vang in Wateringen. 

Hieronder zie je nog een aantal impressie foto's van deze workshopdag. 



Volgens mij hebben alle deelnemers een hele leuke dag gehad en gingen ze helemaal tevreden naar huis. Voor herhaling vatbaar dus. Op 9 december a.s. doen wij dit nog eens dunnetjes over tijdens onze Creatieve Kerstworkshop. Meer data voor 2018 volgen. Wij hopen dat jij er dan ook eens bij kunt zijn!

Wil je meer Scrap Sunday inspiratie? Neem dan een kijkje op de blogs van mijn leuke collega's:




  • Danielle Bennenk
  • Do Bergen
  • Sandra Korten
  • Nina Janssen
  • Monique De Kok – De Brabander
  • Ilse van Vliet
  • Diana Besemer – Van Der Vlies
  • Ine Van Den Eijnden
  • Leoni Geertsema
  • Daniëlle Bras
  • Veronique Muller


  • Ik wens je nog een fijne zondag.

    Tot Stempels!



    Voor deze Scraplayout heb ik de volgende Stampin' Up! producten gebruikt:

    Wanneer je op het plaatje klikt 
    kom je meteen in de Stampin' Up! webwinkel uit
    en kun je de producten nog beter bekijken.




    Geen opmerkingen:

    Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: