"/""" Caro's Kaartjes: Scrap Sunday - Bloomin' Hart met een boeket vol goede wensen

Pagina's

30 juli 2017

Scrap Sunday - Bloomin' Hart met een boeket vol goede wensen


Hoi hoi,

Het is alweer zondag. Wat vliegt de tijd als je het naar je zin hebt, niet waar?
Tijd voor een nieuwe Scrap Sunday. De laatste tijd had ik het wat versloft, maar ik ga proberen mijn leven te beteren en weer lekker mee doen met Scrap Sunday samen met een aantal SUper leuke collegaatjes. Onderaan deze blogpost kun je de linkjes naar hun blogs vinden. Zij hebben op hun blog ook leuke inspiratie voor je! Maar laten we eerst even kijken wat ik voor vandaag in petto heb. 





Wie mijn facebookpagina heeft gevolgd, heeft misschien gezien dat ik afgelopen week een nachtelijke creatieve uitspatting heb gehad. Ik kon niet slapen en ben toen aquarel achtergrondjes gaan maken om mijn hoofd een beetje te legen. Dat werkte super fijn!




Op het voorbeeldje dat ik je hier laat zien, zie je dat ik per ongeluk wat groene spetters heb gevangen. Dat krijg je ervan als je zo laat bezig bent en gaat spetteren zonder alles eromheen weg te halen. Oepsie! Op de kaart hierboven zie je er echter niets meer van. Ik heb de spettertjes voorzien van een drupje versamark (versamarkpen - niet van Stampin' Up!) en daarna heb ik er goud embossing poeder overheen gedaan en het verwarmd met de heattool.  En toen waren de groene spetters opeens goud. Later heb ik er nog wat spettertjes bij gemaakt. Wel zo gezellig. 

Ook de gestanste bloemetjes heb ik met versamark en embossing poeder goud gemaakt. Dit proces heb ik een paar keer herhaald om echt een mooi resultaat te krijgen. Tip: die bloemetjes zijn vrij klein en waaien snel alle kanten op als je gaat heat embossen. Zet je heattool op stand 1 en hou 'm recht boven je bloemetje en je zult zien dat het een stuk makkelijker gaat!

E.e.a. heb ik versiert met de Bloomin' Heart thinlits stansen van Stampin' Up! Een prachtige stans om kaartjes te maken voor trouwdagen of een bruiloft! Daarnaast heb ik een tekst gebruikt uit de nieuwe Nederlandse Stempelset "Een boeket vol goede wensen", want de tekst paste zo mooi bij deze gelegenheid. 

Wil je zelf ook eens proberen om zo'n leuk aquarel achtergrondje te maken? Kijk dan even naar dit filmpje, waarin ik uitleg hoe ik dit heb gedaan:


Deze aquarel achtergrondjes zijn leuk om kaartjes mee te maken, maar ook voor scrapachtergronden of om op te handletteren! Lekker divers dus. Helemaal onderaan deze blogpost kun je alle Stampin' Up! materialen vinden, die ik voor dit project heb gebruikt. Mocht je Stampin' Up! producten willen bestellen, dan help ik je graag. Stuur me gerust een mailtje mocht je vragen hebben, een workshop wilt boeken of als je een bestelling wilt doen; carooskaartjes@hotmail.nl

Ik wens je nog veel plezier bij het inspiratie opdoen bij mijn lieve collegaatjes:


Fijne zondag nog.

Tot Stempels!


Gebruikte Stampin' Up! producten voor bovenstaande kaarten:

Deze producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

Op 29 juli a.s. doe ik de laatste bestelling voor juli
Wil je mee bestellen?
Stuur dan jouw bestelwensen naar carooskaartjes@hotmail.nl



Je kunt ook online shoppen! Klik op één van de bovenstaande afbeeldingen en je komt automatisch in de Stampin' Up! webwinkel. Betalen kan met een credit card. Snelle levering via UPS, meestal binnen 1 werkweek na bestelling indien het product voorradig is. Standaard verzendkosten €5,95

1 opmerking:

Monique zei

Wat een stijlvol kaartje! Goed idee om die bloemetjes goud te maken met embossingpoeder, geeft een gaaf effect!

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: