"/""" Caro's Kaartjes: Feather Together met embossing pasta

Pagina's

20 juni 2017

Feather Together met embossing pasta

www.carooskaartjes.blogspot.nl

Afgelopen weekend heb ik de nieuwe embossing pasta van Stampin' Up! uitgeprobeerd. 
Wat een leuk spulletje is dat zeg!

Dit is een witte soort pasta, waarmee je structuur kunt aanbrengen op je project. Je kunt de pasta ook heel makkelijk kleuren met een paar druppeltjes inkt navulling. En je kunt er zelfs glitters aan toevoegen voor een sprankelend geheel. Voor de glitters heb ik gebruik gemaakt van de Stampin' Glitter dazzling diamonds, zoals ze dat zo mooi hebben genoemd bij Stampin' Up!
Hiermee krijg je echt een super leuk effect.

Ik ben begonnen met het namaken van een kaartje dat in de onderstaande video wordt geshowd. Gewoon om het eens uit te proberen. Daarna heb ik wat met kleurtjes gevarieerd, zodat het resultaat net iets anders uitpakte.

Voor dit kaartje is gebruik gemaakt van de Feather together stempelset. Een leuke veertjes set met een aantal mooie teksten. De veertjes kun je stapsgewijs opbouwen. Erg leuk om te doen!


www.carooskaartjes.blogspot.com

Op deze foto zie je de glitter een beetje beter. Het is lastig om dit effect via een foto over te brengen. In het echt is het altijd mooier.

Tot slot nog een filmje over de embossing pasta, wat je ervoor nodig hebt en hoe je dit kunt gebruiken. Veel kijkplezier!






A.s. weekend ga ik weer bestellen. Wil jij mee liften? Stuur dan jouw bestelwensen voor 23 juni a.s. 19.00 uur naar carooskaartjes@hotmail.nl. Dan maak ik het graag voor je in orde.


Tot Stempels!





Lijst met producten gebruikt voor bovenstaande kaartjes:

Heb je interesse in één van deze producten? 
Klik dan op het plaatje en vindt meer informatie in de Stampin' Up! webwinkel.
Mocht je een product willen bestellen, dan kan dat via de webwinkel (betaling kan met credit card)


Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: