"/""" Caro's Kaartjes: Stampin' Up! Crafting forever rakkaartjes

Pagina's

23 mei 2017

Stampin' Up! Crafting forever rakkaartjes

www.carooskaartjes.blogspot.com ; carooskaartjes@hotmail.nl

Het is wat stil op mijn blog de laatste week, maar dat wil niet zeggen dat ik ook stil heb gezeten.
Binnenkort meer leuke nieuwe creaties en daar beginnen we vandaag mee.

Inmiddels zijn mijn rakkaartjes voor de maand April bij iedereen wel ontvangen en kan ik ze ook aan jullie laten zien.

Voor deze kaart heb ik gebruik gemaakt van het nieuwe design papier uit de Color Theory papier blokje. Dit blokje heeft papiertjes in de vorm van verfstalen, met ombre effect en ook papiertjes met craquelé effect. Het is een erg leuk blokje met 15 x 15 cm papiertjes (6x6 inch) in gezellige kleurtjes.

Naast het nieuwe papier heb ik ook een nieuwe stempelset gebruikt, namelijk de Creative forever set. Hierin zitten erg leuke tekstjes en afbeeldingen om kaartjes te maken voor al je creatieve vriendinnen. Ook erg leuk voor je kapster of om mee te scrappen.

Zie je de geschulpte rand? Die is gemaakt met een nieuwe stans! Deze zit in een set met hele gave nieuwe stansjes, die je kunt gebruiken voor alle jaargetijden. Deze mooie stansen, kun je lekker het hele jaar door gebruiken. Van strandstoelen tot sneeuwsterren alles zit erin!

Als achtergrond heb ik één van mijn favoriete embossingmallen gebruikt. Deze embossingmal heet Sparkle. Gelukkig gaat deze mee over naar de nieuwe catalogus! Hij is zo leuk en heel makkelijk te combineren.


www.carooskaartjes.blogspot.com ; carooskaartjes@hotmail.nl

Dit kaartje heb ik ook aan de binnenkant versiert en wel met een voor mij heel toepasselijke tekst...
Crafting forever...houseworks whenever...

Wie mij een beetje kent weet, dat ik echt een hekel heb aan huishoudelijke klusjes. Dat vind ik echt noodzakelijk kwaad. Het is dat het af en toe moet, maar mijn hobby is het niet! Nee, laat mij maar lekker freubelen. 

Al deze materialen zijn vanaf 1 juni a.s. verkrijgbaar via Caro's Kaartjes.


Tot Stempels!



Voor bovenstaande creaties heb ik de volgende Stampin' Up! producten gebruikt:

Mocht je Stampin' Up!® producten willen bestellen,
dan kan dat via Caro's Kaartjes

Klik op onderstaand plaatje en shop online of
stuur jouw bestelwensen via de mail naar carooskaartjes@hotmail.nl
en dan maak ik het graag voor je in orde



1 opmerking:

kaneeltje zei

Een prachtige kaart !

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: